Thursday, February 4, 2010

: : Tambah Pendapatan : :

Secara Jujurnya saya tidak pernah berminat dengan segala MLM atau apa-apa bentuk perniagaan Online ataupun marketselling. Pelbagai meeting dah saya ceburi dan pergi dengar sendiri. Terlalu sukar untuk saya join kesemuanya kerana memerlukan koitmen yang sangat tinggi. Tetapi pada hari ini iaitu bertarikh 04/02/2010 pukul 6.30pm saya sedang bekerja waktu itu telah dikejutkan oleh kawan saya bernama AZAN yg menjumpai Rm20 Segera ini. Memang mudah dan MURAH. Pada mulanya saya tidak percaya tetapi memandangkan hanya Rm20 saya pon melabur daripada saya membeli sekotok rokok baik saya melabur di sini. Alhamdullah hati saya tenang apabila dengan pantas tidak sampai 24j anda akan merasai nikmat apa yang di katakan dunia tanpa sempadan bermakna Dunia DUIT tiada had batasnya.Terpulang kepada anda untuk mendaftar atau tidak. Saya tidak memaksa atau menyuruh tetapi anda akan hanya mampu melihat KEJAYAAN saya dan rakan-rakan saya yang lain. Akhir kata tepuk dada tanya selera. Sekian & Assalamualaikum 

0 comments: